JAG ÄR EN DUKTIG FLICKA!

Oh herregud vad skönt det var med ett ordentligt bad!
Känner mig verkligen som en helt ny människa nu :)
Luktar som en nyponros dessutom, haha.

Kom upp ur badet för en stund sedan.
Kunde inte blogga på en gång för jag började "städa upp"
i rummet direkt typ..
La in all tvätt i graderoberna, bytte lakan och allt sånt i sängen,
tände lite ljus runt om i rummet, tömde papperskorg osv osv..
Jag är en duktig flicka! :)

Jag ska alldeles strax borsta igenom håret och fläta det.
Ska även ta på mig lite mysiga och varma kläder,
sitter fortfarande i mina blöta badrock och har en handduk kring håret.
Kanske kan lägga upp någon bild på min "mys-outfit" sen :)



JAG JUST NU! - hiho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0