Känner mig sviken..

Jag är så trött, helt slut!
Kunde inte somna inatt, låg bara och tänkte, vred och vände i sängen.
Klockan blev nog 04.15 innan jag somnade, så jobbigt.

Allt detta är DITT fel, du gör mig så jävla förvirrad.
Ena studen säger du så och nästa stund si.
Jag fattar ingenting! Jag vet inte vad jag ska tro?
Ljuger du för mig eller är det du säger sant?
Om det är sant så är hela min jul förstörd.
Vi skulle ta farväl av varandra, men så blev det ju inte.
Du lovade att inte bara sticka utan att träffa mig.
Men nu? - Det är måndag, du är redan borta nu?
Börjar gråta så fort jag tänker på det.
Det är jobbigt, hemskt, helt fruktansvärt.
Och det är för jag tror inte du förstår hur
jävla mycket du betyder för mig.
Du spelar en stor roll i mitt liv, därför blir det så jobbigt.

Jag känner mig verkligen sviken av dig nu.
För du LOVADE verkligen och nu har du bevisat
att det INTE går att lita på dig. Synd.

Blä, jävla piss dag.
Mår skit, och vill helst bara gå och hänga mig.
Men det löser väl ingenting antar jag?
Aja, ska storstäda hela hemmet nu så det är fint nu i jul.
Även att denna julen suger, skit samma.
Jävla bitterfitta jag är då :/ aja. Hörs!


Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Låt inte han förstöra din jul!!!! Du borde vara arg och du skriver att du inte kan lita på honom så glöm. Det är han som ska må dåligt för det är han som beter sig som han gör. Du gör inget fel så låt inte honom förstöra för dig. Nu har du sett en annan sida av honom. Låt honom inte behandla dig som han vill!!! Du förtjänar bättre!

2009-12-21 @ 14:52:19
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jag försöker och försöker, men de går inte :( Han är det enda jag tänker på just nu :/ Dåligt jag vet :( Och jo, han beter sig illa och är ganska elak. Men fan, du vet hur mycket jag behövde de där "avslutet" eller va man säger, fick inte säga hejdå ens :( faaaaan..

2009-12-21 @ 16:03:07
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: jennyjauhiainen

Försök mer! han är väldigt elak. Jo jag vet men han verkade ju inte ens bry sig :S Du fråga ju flera gånger om han skulle komma men han kom aldrig. Han beter sig som ett jävla svin, du borde strunta i honom helt och bara glömma nu. Du märker ju om han ljög eller inte, om din mobil plingar.

2009-12-21 @ 16:24:38
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Kan nog inte försöka mer, känns de som iaf :/ Gör allt jag kan för att glömma och så, men de enda som snurrar i huvudet på mig är han och allt runt om oss.. Och jag kan lova att det inte plingar i min mobil idag, inte från honom iaf :(

2009-12-21 @ 18:04:07
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: jennyjauhiainen

Han sa att han skulle smsa.. Får du inget så är han en idiot! Hade jag varit du hade jag hatat den människan och aldrig mer velat ha något med honom att göra. Han kan ju inte hålla på så

2009-12-21 @ 18:05:55
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0