Lördag 19/12-2009

Efter allt festande blev vi trötta och drog hemåt.
Nallebjörn och pogge följde med och sov med oss.
Va inte så värst mycket sömn man fick.
För lilla Jenny hade ställt alarm och skulle köpa cola ;)
Haha, fy fan vilken huvudvärk jag hade alltså.
Efter många om och men fick hon upp mig.
Av någon anledning började vi ha vattenkrig också.
Jag fick tag i någon "vattenspruta" och sen var de kört ;) haha.

Vi alla promenerade ner till Knalleland i snön och kylan.
Var ganska uppfriskande måste jag säga.
Vi käkade lite på Donken, så Jenny kunde få sin
efterlängtade cola. Sen bar det av till Kvantum.
Där handlade vi massa gottigottgott, mooums!
Sen blev det att åka hem till syrran och tjocka oss ;)
Vi beställde hem pizza och satte på en film.
Sen kollade vi ytterligare typ 3 fimer och vräkte
i oss pizza, chips, godis och läsk! Underbart!

Tillslut tröttnade vi på det hela och bjöd över Nicke och Tim.
Vi satt typ bara och gjorde ingenting, lyssnade musik.
Snackade med Linn på msn och bestämde oss för att dra
ner mot stan och kolla läget inne på Tonic..
Det var kallt som fan minus 14 grader! :/
Michell och Jocke jobbade denna kväll.
Så vi pratade med dom och sen sprang vi in och ut.
Det var helt knökat med folk där inne, så inget kul när man är nykter.
Vi tog bussen 02.10 hem, la oss i sängen och kollade mer film :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0