Morgondagens planer:

  • Julavslutning på Miroi (min kurs) klockan 10.00
  • Möta Jenny i Stan/Knalleland och shoppa loss
  • Gå till bolaget och handla inför juldagen (?)
  • Luncha! - Något mycket gott.
  • Bio klockan 17.30
  • Åka hem och blogga!
Haha, ja som ni ser så har jag fullt upp imorgon! Så kommer inte komma något inlägg innan jag kommer hem imorgon (runt 20.30). Om jag inte får för mig att blogga från mobilen då, men det segar så :/

Nu har jag i alla fall förvarnat er att uppdateringen imorgon kommer suga röv!
Men blir helt annorlunda på tisdag och framåt :)
Säger även godnatt med detta inlägg och hoppas ni sover gott.
Jag hoppas att jag kan somna inatt, slippa ligga vaken pga tankarna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0