Oj oj oj...

Oj, kanske är det minsta man kan säga!
Haha, nu är typ allt inför nyår planerat och klart!
Vi har fixat med folk, glas, platser osv.
Men säger bara OJ!
Typ imorse satte jag en gräns på 15 personer,
tyckte det räckte gott och väl och det får inte plats fler.
Men nu helt plötsligt är det 25 pers som kommer :/
När jag hade min 20års fest där var vi ca 18 personer,
det var väldigt trångt då och så,
tänk nu då, med ytterligare 7 personer, GALET!

Men det kan nog bli kul ändå, haha.
Man får la typ sitta i knät/ligga på varandra, grr ;) haha.
Nejmen, det löser sig!
Vi ska infinna oss i lägenheten tidigt på torsdag och försöka
möblera om lite, och fixa fram massa exktra platser och så.
Så att det flesra får en bekväm plats, sen får vissa
slå sig ner i sängen, på madrass på golvet och sådär :)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan
ta mig en varm dusch och få rensa skallen från alla tankar en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0