Shit, vilken kväll!

Oj, blir en sen uppdatering,
men jag har inte orkat skriva innan idag.
Vaknade imorse med världens ångest, som vanligt.
Har en del minnesluckor men dom har Jenny fyllt i åt mig nu :)
Stooooort tack till henne!

Jag har i alla fall bestämt mig att inte dricka en droppe alkohol mer.
Eller ja, nyårsafton så kanske, men sen är det slut på detta!
Fast det har jag bestämt för ett tag sedan, efter nyår börjar
mitt nya sunda och harmoniska liv :)
Jag verkligen läääängtar!

Har pratat i telefonen med lill Plutten idag.
Han ringde mig imorse, det var trevligt.
Var skönt att få höra hans röst och få prata med honom en stund.
Länge sedan vi pratade nu, eller ah en kortis igår, men de räknas inte!
Miss you pluttis! :)

Tillbaka till gårdagen, den va la sådär.
Eftersom jag inte minns vidare mycket så kan jag inte uttala mig.
Men av det jag minns så hade jag trevligt,
och av det Jenny berättade så lät det mindre trevligt om man säger så.
FÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅT!!!!!!

Nu ska jag försöka bli människa igen.
Får se om man ska orka göra något ikväll.
Just nu känner jag att jag bara vill sitta hemma.
Tror jag kan behöva det, och tänka över mina synder typ! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0