SNART DAGS FÖR JOBB

Hoho, nu är jag tillbaka igen!
Lyckades sova 14 hela timmar, lyckat!
Njae, men det var nog behövligt när jag ska jobba hela natten
Dels för att jag inte har jobbat natt på ett tag,
men också att det är ett helt nytt boende, så ja! :)

Jag pratar med Jenny i telefonen.
Har jag visserligen gjort nu i ett antal timmar, NAJS!
Vi har letat bil, haha. Finns massa billiga små brumbrum ju :)
Får la se om vi får tag på en snart, jag säger bara wrooooom!

Snart är det dags att fixa håret, ta på mig kläder och packa.
Ska åka kl 20.45 här ifrån, ska nog av vid City och köpa nått gott.
Så man har något kul under kvällen! haha.
Hoppas det finns någon vaken inatt som jag kan ringa och tjöta med.

Här får ni två bilder på mig som ni kan njuta av medan jag är borta!!!



Har ni någonsin skådat något vackrare? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0