STÄDNING OCH PANNKAKOR

Chacha bloggen ;) haha.

Jag har som sagt jobbat inatt, det gick inge vidare.
Var ju inne på 70 och en brukade började bråka med mig direkt.
Så kvällspersonalen fick stanna och hjälpa mig.
Sen när vi väl fått honom i säng satte en annan boende igång
och skulle springa upp och ner, fram och tillbaka.
Han lät en del och väckte då en annan boende.
Det var så sjukt jobbigt, hade verkligen panikångest :(
Bad Madde (inne på 68an) komma över och byta hus med mig.
Hon var så himla snäll och gjordet det, så jobbade inne på 68an
från typ 00.15 - 07.15, kändes sjukt skönt och
natten fick fort som fan :)

Var hemma strax efter kl 08, la mig och sov.
Blev väckt av mami klockan 12 typ för jag skulle på kursne kl 14.
Klarade knappt av att gå upp, galet trött var jag :/
Men men, gick upp och tog mig iväg i alla fall, det var duktigt :)

Nu kom jag precis hem, skulle egentligen väntat på Jenny
och följt med henne till frissan, men orkade verkligen inte.
Är så trött så jag mår illa och har sjukt ont i huvudet.
Så jag handlade fort åt morsan och åkte hem.
Nu ska jag dammsuga av i lägenheten sen steka pannkakor - Mooums!
Har inte ätit sen tidigt igår :/  - Skit hungrig är jag!

Hörs om en stund igen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0