TISDAG!

Oj, mitt bloggande blev lite sent idag!
Har faktiskt varit uppe sedan klockan 10 typ,
men haft en del att göra, så sköt upp bloggandet.

Ska ringa lite samtal och så idag, kulkul.
Hoppas på att jag får som jag vill :)
Då kommer livet bli mycket bättre och lättare efter nyår!

Ja, vad ska man göra mer idag då?
Vet faktiskt inte riktigt.
Kanske spela lite Sims eller nått, var skit länge sen.
Har massa filmer jag är sugen på att se också,
men min jävla dvd har ju fuckat ur totalt :/

Känns faktiskt underbart att slippa gå ut i detta vädret.
Eller ja, jag tycker det är kul med lite snö,
det blir så mycket ljusare och finare ute, än med det grå.
Men det är kylan som är så jobbig *burr*.

Jag ska klä på mig lite och käka lunch.
Men skriver såklart om en stund igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0