TODAY IS THE DAY!!!

Tjafan! :)

Jag är precis hemkommen ifrån Willys.
Vart iväg med morsan tidigt imorse för att storhandla.
Vi kom inte hem innan nu :/ - åkte klockan 8 imorse.
Jag är jävligt trött nu kan jag tala om.

Har lite bråttom, för jag har inte packat klart än.
Kom på massa saker nu som jag måste ha med mig.
Jenny kommer och hämtar mig tidigare nu dessutom, haha.
Så ska vi möta upp våran Ängel, han är bäst!

Sen så ja, då är dagen här, äntligen!
Som vi har längtat! :)

Nu måste jag fortsätta fixa här och packa.
Men skriver igen så fort jag har tillgång till dator :)

Kommentarer
Postat av: Bamse.

Jag visste inte ni skulle hit idag? (hmm)

2009-12-18 @ 16:46:01
Postat av: Natalie - It's all about attitude

grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-20 @ 00:19:30
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: @bamse

Hm?? va??

2009-12-20 @ 16:13:36
Postat av: @natalie

haha tacktack :)

2009-12-20 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0