? - ?

Var på match innan. Kan tyvärr inte skriva ställningen för vi drog efter halva matchen. Blir kanske den sista för känner oss inte så välkomna. Märks inte eller så snackas det skit. Synd för det är för eran skull vi är där, men vad får vi för det?

Aja, skit samma.
Nu är jag i alla fall hemma och håller på med lite grejer,
som jag fick i "hem-uppgift" från kursen.
Jag ska hinna göra massa saker innan måndag.
Då har vi gruppmöte igen och jag ska redovisa vad jag gjort.
Men det känns bra, att ha nått att göra och sådär.
Det är roliga uppgifter med! Mjau!

Jag bloggar mer senare, vill få detta gjort nu.
Eller en del av det i alla fall, så sover man gott sen :)


JAG ÄR SÅ BESVIKEN PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0