Bakis-dagen

Har inte hunnit blogga något idag, hart knappt varit hemma.
Vaknade runt 11 och sen kom Sandra och hämtade mig typ 13.
Vi stack till Dalsjöfors och käkade pizza, muuums!!!
Därefter åkte vi hem till Andreas (Bamse) och kollade in hans
nya lägenhet, den var mysig, men lite läskigt att inte ha nån toa.
Toaletten låg i källargången typ, uscha. Hemskt.
Vi satt och tjötade med honom och drack kaffe i timmar typ.
Sen ville han bli av med oss, haha. Han skulle köra sin bror.
Då åkte vi till donken och drack en kaffe, hihi, gottgott.
Sen åkte vi till Coop och handlade presenter till Sandras
papi som fyller år imorgon, grattisgrattis :)
Och sen körde hon hem mig, klockan blev mycket.

Nu pratar jag med Jenny i telefonen, måste avsluta snart
och gå och duscha, måste ju se fräsch ut imorgon
då jag ska på den där jävla kursen, vill verkligen inte!

Hm ja, ska väl duscha och så nu, och sen skriver jag kanske igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0