Blogga?

Hm, blogga? - Om vadå?
Har precis frågar runt bland folk på msn vad man kan blogga om.
Men ingen som vet, jag vet inte heller.

Jag är helt tom på ord just nu i alla fall.
Allt känns typ bara piss och skit och blä.
Vill typ lägga mig i sängen, somna in och aldrig mer vakna upp.
Jag vet, låter helt sjukt, men tyvärr är det helt sant.

Jag saknar att ha den där personen i mitt liv som är så lik mig.
Personen som varit med om och upplevt samma saker som mig.
Jag vill ha någon att dela alla svårigheter med, men även dela glädjen med.
Vet nog inte själv vart det är jag vill komma, men faan.
Jag känner 3 personer som passar in på denna beskrivningen.
Men två av dom vill jag inte ha att göra med pga många saker.
Och den tredje, ja den personen är alldeles för svår.
Vill inget hellre än att dela allt det med denne, ge och ta liksom.
Frågan är bara, hur fan det skulle gå?

Nej men gud så jag babblar.
Blä, inget vettigt alls.
Skriver mina EXAKTA tankar just nu, detta snurrar i skallen på mig.
Jag ska försöka samla tankarna och blogga om senare och se
om jag då har något mer vettigt att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0