En lyckad lördag!

Lördagen blev allt annat än vad jag hade tänkt mig.

Jenny och Sandra dök tillslut upp hemma hos Emma.
Dom var seega, vi fikade lite och sen började vi fixa oss.
Runt 19.00 tog jag och Jenny bussen hem till Fia som hade
förfest, det kom en del folk dit, mycket trevligt.
Skulle ju inte dricka, men Fia hade köpt 3 liter vin åt oss, haha.
Så ja, den var vi tvugna att dricka upp ;)
Runt 23 kom Sandra och hämtade oss och körde till stan.
Vi gick såklart till Tonic, och lilla Marsvins-Michan jobbade!
Haha, han hade jävla roligt med sin förbannade stämpel-grej.
Stämplade hela mig i princip. hahaha.
Efter krogen mötte vi Sandra vi badhuset, hon skulle köra hem oss.
Vi mötte Johan och Pogge med, för dom ville med ha skjuts.
Var la hemma runt 03.30 någongång tror jag!



Som sagt, Michan hade kul med stämpeln och stämplade massa på mig.


På handen fick jag minsann bara två :/ Har ett blåmärke med som ni ser. haha.

Tack alla för en mycket mycket trevlig lördag! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0