Ensam mamma söker

Tjatja igen.
Nu har hela denna dagen också gått, helt sjukt hur dagarna bara försvinner. blä. Blev en liten tripp ner till affären innan. Köpte mig lite cola, glass och ostbollar, mums. Handlade lite mjölk och sånt till mor min när jag ändå var där. Tyvärr hann jag inte med någon dusch idag, eller hann? haha. Jag orkade inte helt enkelt. För lat. Tero ringde mig innan. Han och Juha ville att jag skulle komma ner till stan och umgås med dom. Spela biljard och sånt. Orkade inte det heller tyvärr, är verkligen skit seg :( Ska slå på tv'n strax och glo på "ensam mamma söker" , lite avkoppling. Sen blir det någon film efter det också, försöka somna tidigt ikväll.

Just det, har fått halloween bilderna från igår av Jenny nu. Men blogg.se segar sjukt mycket nu så lär inte orka få in dom här ikväll utan ni får allt vänta tills imorgon, då får ni ett helt inlägg med bara bilder, kul va? :) haha.
Får se om jag skriver mer idag, annars laddar jag upp massa roliga bilder imorgon då.

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0