Fan vad jag är sämst!

Usch, är så jävla besviken på mig själv!
De här med att blogga, det går ju inge bra liksom :/
Jag försöker verkligen, men har oftast ingen lust.
Idag ska jag skärpa till mig och blogga massor!

Igår kom jag hem skit sent, så jag orkade verkligen inte.
Hade skitont i huvudet och mådde illa så la mig i sängen dirr typ.
Såklart kunde jag inte somna pga alla jävla tankar.
Låg och snurrade runt i sängen till klockan var 03.15 typ.
Sen försökte jag vagga mig själv till sömns, men sängen lät för mycket.
Tillslut gick jag upp och hämtade min "dagbok" och skrev allt som kändes.
Skrev ner alla tankar, funderingar, problem och så vidare.
Därefter kändes det lite lättare i alla fall och jag somnade tillslut.
Sov jävligt oroligt och vaknade varje timma för att checka mobilen,
så att inte jobbet hade ringt, skit störande.

Blä, jag HATAR nätterna.
Vill inte sova ensam längre :(


Nu måste jag ringa ett samtal, höhö.
Eller jag ska få ett samtal, men skit samma.
Skriver om en stund igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0