Fredag 20/11

Fredagen började med att jag vaknade,
åkte ner till Systemet och köpte lite alkohol.
Skyndade mig hem, duschade, plattade håret och allt sånt.
Jenny kom till mig direkt efter sin praktik, hon skulle sluta klockan 4,
men fick sluta vid typ halv 3 redan :) Det var najs!
Vi lyssnade musik och fixade oss, Jenny sminkade mig jättefint.
Sen kom Johan hit och hämtade oss, snäll som han är :)
Vi åkte till sjöbo, han fixade sig lite fort därefter gick vi bort
till Oskar som skulle ha lite förfest, najs som fan.
Kom två till killar efter en stund, Per och Joakim hette dom.
Men ja, vi satt och drack, lyssna musik och tjötade.
Det var riktigt trevligt faktiskt, kollade på GAMLA
bilder på Johan och Oskar, dom var så söööta.
Runt 22.30 kom Linus (?) och hämtade oss och körde
oss ner till stan. Vi skulle in på Grand men fy fan vilken kö.
Den orkade vi inte stå i, så det blev tonic istället.
Lilla Kari och Martin jobbade denna kväll, haha.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva för minnet tappade jag
påvägen ner till stan och hittade det aldrig igen :/ Sorry.









Tack allesammans för en rolig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0