Fredag 6/11

Hej igen!
Nu är helgen över och jag har inte bloggat en enda gång.
Mycket dåligt av mig, men här har ni min helg:

Jobbade ju i fredags, slutade inte innan 16.30, ganska sent när man ska iväg. Jag ringde Jenny så fort jag hade slutat och snackade med henne medan jag var påväg till stan och hon var inne på Gina för att hitta något att ha på sig på kvällen. Vi möttes på Södra och tog bussen hem till mig. Vi började fixa oss nästan direkt, klockan var ju ganska mycket. När vi var klara kom Jonas och hämtade oss, så åkte vi hem till honom. Där drack vi öl och kollade på Idol, han bjöd även på chips, dip och vindruvor, snällis :) Senare gick vi upp en sväng till hans grannar som hade fest, där sjöng dom singstar, hehe :) Sen ringde vi vår taxigubbe som körde ner oss till Tonic! Michan jobbade såklart, och det var mycket folk ute. Men runt 1 så bestämde vi oss för att dra till Alideberg istället, så det gjorde vi. Där bjöds det på öl och vi lyssnade musik, najs najs :)


Jenny visste ju inte vad hon skulle ha på sig på kvällen så hon fick en stor svart t-shirt av mig och hon tog fram saxen :D Såhär blev resultatet :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0