HELT DÖD!

Blää, jag mår inte alls bra idag. Blev nog lite för mycket alkohol igår. Jag vaknade redan 11 imorse, låg helt död i sängen och kollade på Idol, somnade från och till under hela programmet. Är fortfarande skit trött. Funderar på att gå till affären snart och köpa lite gottigott, sen hem och lägga mig i ett varmtvarmtvarmt bad :) Det behövs!
Lär somna ovaggat ikväll i alla fall, jag som skulle se reprisen av Inlåst inatt, lär jag ju inte orka nu.

Igår åkte Jenny, Linn och jag ut till Ekås på fest hos en kille som heter Rickard, det var helt okej. Vi var dom första som kom, haha. Kim och Dias var så sega så Rickard kom ut och hämtade oss. Tillslut kom det en del folk i alla fall, dock ingen man kände igen men trevligt ändå. Runt 22.30 ringde vi våran taxigubbe så han kom och hämtade oss och körde oss till stan för 120 spänn, NAJS! haha. Vi gick till Tonic. Det var massa folk där. Vi träffade Johan, David, Affe och Linus där :) haha. Även Juha och Tero befann sig där inne. mihi. Jag minns inte mycket, drack för fort inne på krogen tror jag :/ Blä. Min hatt och kvast är borta med haha.

Det kommer bilder när jag fått dom från Jenny. haha.
Nu ska det handlas. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0