Hemma från Ikea!

Sådär ja, jag är hemma från Ikea nu!
Eller ja, har varit hemma sen strax innan 7 typ!
Det var en mycket lyckad och trevlig resa må jag säga!
Köpte faktiskt en toaborste och påslakan och sånt.
Var även inne på bolaget en sväng, blir fest på lördag ändå :)
Lilla Matthias kom till Ikea med, och gick runt med oss.
Vi släpade med honom in i A6 också, och runt i massa klädaffärer.
Sedan käkade vi Donken tillsmamans, mys!
Regnade som faaaaaaaaan påväg hem,
vi såg fan inte ens vägen eller nått,
var skit läskigt :/ Uscha.

Nu pratar jag telefonen faktiskt,
visst är det ovanligt?
Gör jag ju nästan aldriiig!!!
Strax ska jag se på Mammas pojkar också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frankie här som glor in testar å skriva hoppas du haft de gõtt idag me din polare å jag tãnker på dig du vet

2009-11-26 @ 23:24:56
Postat av: Anonym

Frankie här som glor in testar å skriva hoppas du haft de gõtt idag me din polare å jag tãnker på dig du vet

2009-11-26 @ 23:26:15
Postat av: Anonym

Frankie här som glor in testar å skriva hoppas du haft de gõtt idag me din polare å jag tãnker på dig du vet

2009-11-26 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0