JESSI HAR EN ÅSIKT!

Egentligen skulle jag satt mig i photoshop och gjort en "Jessi har en åsikt - skylt", men jag kände att då tar det så lång tid innan inlägget kommer upp så det är onödigt. Får göra en till nästa gång istället :)

Igår när jag låg i sängen och inte kunde somna så kom jag och tänka på alla fördomar mot unga tjejer som träffar äldre killar och har äldre pojkvänner. Är en tjej/kvinna ihop med en kille som är 10-20 år äldre så är hon jätteäcklig och har ingen smak alls. Antingen får folk för sig att hon är ute efter hans pengar (om han har några) eller så får hon inget annat? HELT SJUKT. Minns själv hur det var när jag haft äldre pojkvänner, folk har tyckt jag är helt dum i huvudet. Men vad är problemet? - KÄRLEK HAR INGEN ÅLDER!

Vänder vi på smeten och tittar på alla killar som dejtar/är tillsammans med äldre kvinnor så är det bara "status" för hans del. Då är det inget konstigt alls. För äldre kvinnor är mognare och mer erfarna i sängen typ? Låt mig skratta! HAHA.



Anna Anka är äcklig för att hennes man Paul Anka är 20 år äldre?


Ashton Kutcher har "STATUS" för att han är tillsammans med gamla Demi Moore?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0