Lite party idag ändå kanske?

Ja, som ni alla vet skulle jag ha en vit helg.
Och det har jag ju faktiskt haft än så länge :)
Idag var ju Jenny och jag bjudna på Fias fest.
Igår tackade jag nej, men ångrade mig lite idag.
Så kollade med Fia om vi kunde komma ändå och de gick.
Jag vill ju vara nykter, men nu har hon köpt massa vin åt oss. haha

Vi får väl se hur det blir, jag ska försöka låta bli drickan iaf.
Men känns kul att komma iväg på nått, blir nog utång sen med.
Och ni kan ju aldrig gissa vart ;)

Nu kom Jenny och Sandra med, så ska va social med dom.
Måste snart börja platta håret och sådär.
Men ja, skriver kanske mer sen, annars hörs vi imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0