Lördag 21/11

Jag vaknade upp runt 09.00 och fattade ingenting.
Undrade vart fan jag var någonstans, huvudvärk som fan
och var allmänt förvirrad. Såg mig omkring och insåg
att jag var hemma i min säng, och att jag var ensam.
FY FAN VILKEN ÅNGEST!!
Undrade ju vart alla andra var och varför jag var hemma.
Usch, mindes ingenting så ringde Jenny direkt och ville ha
en förklaring, haha. Men det gick mindre bra för hon kom inte
heller ihåg så mycket. Usch, det var det värsta jag varit med om.
Tillslut löste vi det mesta och kom fram till allt som hänt :)
Satt bara hemma hela dagen, tillslut kom Jenny hit!
Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men fixade oss.
Fick reda på att Andreas skulle ha fest, han bor några gårdar nedanför.
Så fort vi var klara så stack vi dit, och Andreas, han var FULL!
Han kunde knappt stå upp, han kallade mig Jenny och Jenny för Jessica.
Haha, han försökte få i oss allt från Vitt vin till stark öl, men vi
var duktiga och avstod, vi hade bestämt oss för att vara nyktra!
Kvällen gick och ja, Andreas skulle slå näven i bordet och skåla
eller någon, och råkade slå handen rakt på ett glas och sen
hade vi Stockholms blodbad i hans vardagsrum. Det var så jävla hemskt.
Jag har aldrig sett så mycket blod i hela mitt liv, usch. Blev
nästan svimfärdig :/ Ja, det är en lång historia, men för att göra den kort.
Han slutade aldrig blöda, han skar sig enda in till benet i handen, han
blödde ner hela lägenheten, men ville inte åka till akutan för att sys.
Det kommer lite bilder, tyvärr inte dom värsta bilderna för dom har jag inte fått.






Såhär ser stackarns hand ut idag, lider verkligen med honom :(

Jenny och jag bestämde oss för att dra efter allt som hände,
vi promenerade ner mot stan, men tog sen bussen ner.
Åkte runt med Trandareds bussen för att fördriva tiden lite.
Därefter hoppade vi av i stan, gick och satte oss på Donken
och väntade på att Johan skulle komma till stan.
Tillslut kom han och vi gick till Tonic ihop med honom.
Det var lilla gulligull-michan som jobbade. MJAU!
Satt på Tonic och kollade på alla fulla människor,
sen tog jag bussen hem vid 01.05 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0