Lördag 7/11

Jag sov ingenting natten mellan fredag - lördag utan höll mig vaken. Fråga mig inte varför. Drack lite öl så fort huvudvärken började komma och då försvann den igen. Mådde inte särskilt bra denna lördagmorgon. Satt iaf på Alideberg, smsade med Jenny. Vi bestämde tillslut att ses i stan. Väl i stan så stack vi direkt till bolaget och köpte lite (han i kassan stirrade konstigt på mig). Därefter köpte Jenny solkort, och sen åt vi pizza! Vi stack till stjärngodis och köpte dricka och sen åkte vi hem till mig. Här spelade vi lite ps2 och såg någon film, jag somnade till filmen. haha. Sov nån timme, sen var det bara att hoppa i duschen och börja fixa sig igen. När vi var klara så åkte vi ner till stan och mötte Madde, Fia och en annan tjej. Så drog vi upp till Hogge som hade fest, skojsigt. Hade lite problem att få i mig ölen till en början, men tillslut gick det och jag blev full. höhö. Sen åkte vi ner till Tonic. Ingen Michan idag inte. Vi drack lite VGO där inne och väntade på Linn. Sen dök Madde och Johan upp också, det var kul.


Jag precis innan vi skulle till bussen :)


Johan och någon dansar inne på Tonic


Nallebjöörn Johan! - visst var han stilig idag :)

Sen hände lite mer saker denna kvällen, och ah morgonen och allt.
Men inget jag tänker skriva om här.
Feel the pain ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0