Megasuperdundertrött

Jag är megasuperdundertrött!!
Fråga mig inte varför.
Vi låg ju och sov ända till 11 här innan idag.
Sen klockan 3 när jag skulle se på tv, så somnade jag dirr!
Och ja, sov fram till klockan 5, så hur kan jag va så trött?

Sitter och spelar Betapet med Jennolio just nu.
Går inge vidare för mig kan jag ju säga.
Kan kanske bero på att jag är megasuperdundertrött?
Jenny leder stort iaf, och jag kommer knappt på ord att lägga ut.
Men men, hon kan väl få vinna denna gången då ;) hahaha.

Haha, nu la jag ut "TRÄD" på planen och fick 72p för det!
Så ja, nu leder jag ändå :) haha. Coolt!

Haha, får väl fokusera lite mer på spelet nu med.
Ska lägga mig så fort det är klart.
Är verkligen megasuperdundertrött!!

Vi hörs imorgon igen!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0