Mycket att göra denna måndag!

Skit väder idag igen, suck :/
Regnet bara öser ner, grått, trisst och kallt.
Ibland verkligen hatar jag hösten!

Blev ingen mer uppdatering igår som ni nog märkte.
Gick och la mig i sängen och glodde på tv, ville somna fort,
men det gick ju såklart inte, somnade runt 03.00 inatt :/
Klockan ringde 9.15, jag var hur seg som helst.
Nu är jag uppe i alla fall och ska börja skriva en massa cv'n.
Klockan 14.00 ska jag vara på Miroi, då har vi möte.

Efter mötet där ska jag upp till Jennys praktik
och ge henne sina skor som står här, och
sedan skynda mig till vårdcentralen och
hoppas på att jag kan få vaccinet idag!
Denna vecka vaccineras vi upp till 40 år!
Have to have it liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0