Regn, regn, regn, regn och regn!

Fy fan alltså, det har regnat hela dagen.
Jag slog upp ögonen vid 7.30 imorse då regnade, hela vägen till
Knalleland så regnade det, när vi var färdig-handlade och kom ut,
ja då regnade det fortfarande och det regnar än :/
Vad fan är detta? Regnade ju hela dagen igår med.

Usch, jag kom precis hem i alla fall.
Var och handlade med mamma imorse,
sen kom vi hem, käkade lite snabbt och sen
åkte jag direkt till infoteket, det var najs.
En snäll man där som hjälpte mig med allt jag ville veta :)

Jag har sån jävla huvudvärk :(
Känns som hela skallen ska sprängas i bitar.
Hjäääääääääälp!

Ska byta om nu, få av mig alla blöta kläder och sådär,
sen lägga mig i sängen och försöka slappna av så kanske
huvudvärken släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0