Regnar och är svinkallt!

Hejsan!
Har inte hunnit blogga idag, kom precis hem liksom. Vaknade runt 10.30, bestämde med Emma att mötas i stan. Jag skulle lämna in min timrapport hos poolen och sen ett papper hos arbetsförmedlingen. Det gjorde vi. Sedan åkte vi till Knalleland och käkade lite, kollade i affärer och sådär. Vi sa även hej till Adam och Frankie som också var i Knalleland. höhö. Fikade gjorde vi med!
Nu kom jag precis hem, helt dyngsur pga allt jävla regn :/ Svinkallt ute ju. blä på denna årstiden :(
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu? Vill hitta på nått, men vad och med vem?

Aja, ska fixa till mig i håret nu i alla fall, skriver kanske sen igen!
Puss.

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Tycker du ska sova eller något :) underhålla mig på msn :P haha

2009-11-02 @ 17:20:54
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0