Sista inlägget för idag!

Ojoj, sikken jävla duktig bloggare jag blivit ;)
Varit riktigt duktig med uppdateringar idag ju!
Men fan, Jenny har varit ännu duktigare - fan!

Ååh, jag är så lycklig just nu!!
Jag och Jenny har så jävla mycket hemlisar!
Nej men, vi har så mycket planer och så
som vi ska göra och sådär, åh.
Mooums, vill att tiden ska gåå foooort!

Hm, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Ser fortfarande fram emot imorgon.
Lika mycket som jag gjort innan idag!
Hoppas på en mycket bra helg!
Men som sagt, går kvällen som planerat,
Ja då JÄVLAR säger jag bara! ;)

I got a feeling ;)

Sov gott alla söta bloggläsare *Fnizz*
FÖRSTÅ IRONIN I DET - SNÄLLA?

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Lääääääääängtar!!

2009-11-27 @ 23:32:11
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jaaag meeeeeeeeed!!

2009-11-27 @ 23:35:17
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0