Som en människa igen

Sådär ja, nu känner jag mig en en vanlig människa igen!
Har nu duschat, borstat tänderna typ 5 ggr, blåst håret och så.
Det var så himla skönt. Få bort det gamla sminket från igår,
det var nog det bästa av allt :) Kliar inte i ögonen nu.
Dock fick jag stå i duschen typ 20 minuter extra,
bara för att SKRUBBA BORT alla jävla Tonic-stämlpar.
Dom satt verkligen som berg, haha nejmen,
vart skit svårt att få bort, hela 20 minuter tog det.
Men nu är alla stämplar och all skit på kroppen borta
och jag är väldigt fräsch och luktar mycket gott då va.

Jag sitter och väntar på att Jennys jävla tv-program ska ta slut,
så att hon kan ringa mig någon gång, vill prata! Har tråkigt!
Tänkte smaska på lite chips och klunka i mig cola under vårat samtal,
bara för att liksom ;) - Haha vad elak jag är. Fy mig!

Ah som ni säkert märker, JAG HAR TRÅKIGT!
Finns verkligen ingenting att göra nu.
Regnet bara vräker ner ute också, smattrar massa mot rutan.
Nu ska jag gå och gosa med min katt och njuta
av det fina ljuset från min fina stjärna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0