Allting går emot mig just nu...

Hej igen!

Nu är jag hemma igen efter arbetsförmedlingen.
Allting gick bra, hamnade i en bra grupp där jag kände igen folk.
Lilla Natalie var i min grupp med, helt underbart.
Henne känner jag ju, så vi jobbade ihop idag :)

Däremot finns det andra saker som inte gått lika bra idag.
Känns som allting går emot mig nu.
Det händer alldeles för mycket negativa och jobbiga saker i mitt liv.
Jag känner att jag inte orkar så mycket mer.

Idag handlar det om min syster.
Jag vill inte skriva exakt vad som hänt (utan att hon sagt att det är okej).
Har berättat för 3 personer vad som hänt idag,
och det är dom 3 personerna som betyder mest för mig.
Dom jag litar allra mest på och hoppas att dom finns för mig.

Syster, du måste vara stark och kämpa nu, du måste klara det!
Hur skulle jag klara mig utan dig? Lämna mig inte!

Jag älskar dig, över allt annat, och utan dig finns inget mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0