Arbetsförmedlingen

Tjatja bloggen :)

Jag vaknade för en stund sedan.
Hade skit svårt att sova inatt, låg och smsade till 00.30 typ,
sen efter det snurrade tankarna runt som bara den i skallen på mig.
Så ja, jag somnade nog inte innan 03.30 typ :/ haha.

Sitter här halvt iordning gjord, kommer folk hit snart.
Mammas vänner dårå, japp.
Dom ska la fika och tjöta massa som vanligt.
Jag måste börja fixa mig ordentligt snart,
för klockan 13.00 ska jag vara på arbetsförmedlingen.
Något informationsmöte angående UGA typ.
Känns väl lite sådär, men jag måste ju.
Annars blir jag utan pengar och det vill jag ju inte, hihi.



Men vi får se om jag skriver mer innan jag drar,
annars hörs vi lite senare idag.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0