Återigen en förlust, tyvärr! :(

Hej igen!
Nu har jag precis kommit hem efter stan och match med Jenny.
Vi möttes på Södra och stack till Friskis och kollade upp lite saker.
Sen gick vi ock käkade lite GOD mat!! - haha, det var kul där.
Därefter blev det en promenad upp till Sturehallen för att kolla in
våra Ninjor när dom spelade sin andra match.
Tyvärr förlorade grabbarna denna matchen med 9-3 =( .
Inte alls kul, men dom var mycket bättre denna gången,
om man jämför med förra gången, då sög utespelarna verkligen.

Så nu får jag hålla tummarna i ytterligare en vecka eller två,
och hoppas som vinner STORT nästa match.

Jag är på ganska surt humör just nu.
Har ingen vidare lust att blogga,
så jag skriver nog mer imorgon istället.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0