Dags att rycka upp sig lite nu kanske?

Hello again :)

Nu har jag suttit och pratat telefon med babe en stund.
Vi pratade om lite allt möjligt, haha.

Funderar på om det är dags att ta en dusch nu?
Har ingen lust till det.
Dels pga av mitt äckliga blåmärke,
som gör så fruktansvärt ont, kan inte röra mig.
Kan varken sitta eller ligga ordentligt :(
Och sen är man så blöt efteråt, så mycket att göra efter en dusch :/
Men ja, man blir ju fräsch och sådär i alla fall!

Efter duschen ska jag ner till affären.
Lovade mamma igår att handla idag.
Kanske kan bero på att jag drack upp all mjölk. haha.
Sen får vi la se vad som händer mer idag.
Ska väl bara ta de lugnt framför tvn :)

Så ja, vi hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0