Dags att söka lite jobb kanske?

God morgon på er :)

Eller godmiddag kanske det är.
Jag vaknade runt 11 idag, är fan helt slut varje dag :/
Skönt att sova ut.

Idag är det dags att sätta sig och söka en massa jobb.
Jag orkar verkligen inte sitta hemma hela dagarna längre.
Verkligen inte när alla andra jobbar, pluggar eller praktiserar.
Skit tråkigt att bara sitta här, finns ju ingen att träffa heller.
Jag är ju visserligen timanställd, men vafan?
Jobbar kanske 4-5 gånger i månaden, det håller inte.
Så idag ska jag söka 30 jobb!

Just det, idag kom jag på en idé!
Jag vill börja ha lite roligare saker i bloggen,
typ Hiss/Diss listor, frågestunder, dresscode och så vidare.
Men för att sånt ska bli kul och snyggt så borde det göras i photoshop,
fast grejen är att jag suger på photoshop, kan inte sånt.
Men tänkte att jag ska ge det ett försök senare idag.
Ska prova att fixa till "Jessi Hissar" och "Jessi Dissar" haha :D

Nu ska det sökas jobb!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0