Dags för städning, igen.

Suck, då var det dags för städning igen.
Känns som jag alltid städar?
Denna lägenheten är fan makalös, den är alltid dammig och smutsig.
Kan kanske bero på byggandet precis utanför, vad vet jag.
Mamma var i alla fall snäll och lät mig komma undan med bara dammsugning :)
Har varit en hård dag idag, så det känns skönt.

Nu har jag faktiskt en god nyhet.
Hittade nyss ett jättespännande jobb som jag sökte.
Tänker inte skriva vad eller vart jag hittade det,
för då ska väl alla söka just det jobbet.
Men det är ett jobb som verkligen skulle passa mig
och jag skulle trivas som handen i handsken!
Hoppas verkligen dom hör av sig, skulle bli så glad då. hihi.
Så håll tummarna för mig nu allesammans :)

Nä, får väl ta och börja städa nu så man blir klar någon gång.
Måste försöka fixa lite käk sen med, inte ätit något än idag.
Sen finns det lite på tv jag vill titta på med, skingra tankarna lite.

Puss Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0