En jobbig dag med mycket tankar och funderingar.

Hej igen!
Nu tänkte jag vara duktig och blogga ett till inlägg för idag.

Har varit en ganska jobbig dag idag,
mycket tankar och funderingar kring olika saker.
Dels är det kring pappas bort gång.
Allt bara krånglar, vi får inte ordning på någonting.
Myndigheterna bara tjafsar med oss om olika papper, intyg och underskrifter hit och dit.
Pappas "fru" i Frankrike skickar massa brev på franska och tjafsar och har sig.
Min farbror är på mig och tjatar om vad han tycker och tänker.
Men jag och Mounira då?
Vart finns vi, allt vi vill och allt vi känner.
Nä, det är klart ingen bryr sig om oss, vi som är hans barn.
Vilket jävla fittigt samhälle vi lever i.

Sen har jag mycket funderingar kring Dig.
Löjligt att skriva "Dig"och inte ditt namn,
men nu är det ju så att du bett mig ett flertal gånger att inte skriva/hänga ut dig här i bloggen.
Och det respekterar jag fullt ut och därför får du bara vara "Du".
Tror faktiskt du förstår att det är dig det handlar om ändå.
Jag saknar dig, väldigt mycket.
Och jag har börjar inse att vi antagligen menade allvar med våra sms igår.
Att det är över på riktigt denna gången?
Du skrev att du inte orkar mer, och det gör inte jag heller.
Men ett sådant slut var inte vad jag hoppats på.
Sitter hela tiden och hoppas på att telefonen ska plinga till och att det ska vara ett sms från dig.
Kanske ska ta och sluta hoppas nu, för det lär aldrig hända.
Men du ska veta att jag saknar dig, redan, det har bara gått 1 dag! =(

Helgen, ja den är väl lite defus just nu.
Ska leka med Jenny i alla fall, det vet jag än så länge.
Vi vill till Jönköping och ragga killar, eftersom i denna fitthålan lär man ju inte hitta någon.
Men problemet är pengar, vi är panka sen förra helgen, så ja.
Finns det någon som har vägarna förbi Jönköping på fredag så ta med oss!!!
Eller om någon vet något här i Borås som händer, så hojta till bara! :)

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

:(

Helgen ska bli BRA!!! det behövs för oss båda!

2009-10-07 @ 20:57:03
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: @Jenny

JAA! Helgen måste bli bäääst! Göra nått kul så man glömmer bort allt tråkigt :(

2009-10-07 @ 21:17:53
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: jennyjauhiainen

jaa precis :D

2009-10-07 @ 21:55:42
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0