En låååååååång natt

Hm, god morgon?
- Nej, helt fel ord.
Vet ni varför? - Nej?
Jo, för jag har inte sovit än, haha.
Jag låg och pratade i telefonen med min kärlek till 03.30,
därefter kunde jag fan inte somna. haha.
Jag vart så jävla övertrött, men jag försökte verkligen.
Stirrade i taket till typ 05.00, sen pallade jag inte ligga där mer.
Så jag satte igång att rensa här i rummet, alla papper och sånt skit.
Även fixade till lite i garderoben, så nu är det fint :)
Sen när klockan blev lite mer, så satte jag igång att städa på riktigt.
Dammade, dammsög och så vidare, duktigt va?

Så ja-a, det har varit en jävligt låååång natt. haha.
Men jag älskar ju att vara vaken om nätterna,
det är riktigt mysigt.
Fast vore ännu mer mysigt om man hade sin älskling här :) hihi.

Nu ska jag fika med mamma och Peter.
Sen blir det dusch och lite sånt.
Hörs sen.
Puss.

FAN, vad det snöar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0