Förkyld och trött som fan.

Hej!

Usch, jag vaknade typ nyss.
Eller ah, vaknade första gången vid typ 7.30 av att jag hostade så mkt, sen somnade jag om.
Låg och smsade medan jag sov typ, haha.
Nä, men vaknade av smsen också, så jag svarade på dom, sen somnade jag, så höll det på
tills klockan blev 14.00 för då vaknade jag till ordentligt och gick upp.
Jag är jätteförkyld verkligen, inte alls kul.
Typ hostar tills jag spyr, inte nådigt alltså.

Hade en skiiit sjuk dröm inatt med.
Vet inte om jag ska tala om vad den handlade om här, men ah.
Den var skit läskig och jag får ångest så fort jag tänker på den. haha.

Och just det, Vet ni vad Jenny och jag ska börja med?
Nä, det vet ni inte!! - haha..
VI SKA BÖRJA GYMMA!!!!!!!!
Vi har världens plan, men den får vara hemlig ett tag till ;) mohaha!

Aja, nu ska jag dra och handla åt morsan.
Sen hem och duscha och försöka käka något
och sen ska jag antagligen hem till babe ikväll sen när jag är klar :) <3

Hörs senare typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0