God, hm, kväll?

Hey allesammans!

Jobbade inatt som sagt, det gick bara bra!
En av brukarna var dock vaken hela natten, men det gjorde inte mig nått.
Trevligt med lite sällskap sådär mitt i natten :)

Kom hem vid typ 7.30, gick och la mig och somnade på en gång, va helt slut.
Vaknade vid 13, men kände att jag måste sova mer för att orka en natt till.
Så jag somnade om och sov till 17.20 typ, hur skönt som helst.
Gick upp, drack kaffe, duschade och sen plattade jag håret och sådär.

Just nu sitter jag och pratar telefonen med muttan! :) hihi. - Sandra då alltså.
Ska strax klä på mig och åka till jobbet, inget jag ser fram emot, men måste ju.

Men vi får höras imorgon igen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0