GRATTIS MAMMA!

Godmorgon *gäsp* !
Vad gör jag vaken nu? Jag är skit trött, fortfarande. Inte många timmars sömn varken igår eller inatt, fan.

Innan jag påbörjar detta inlägg som ska handla om gårdagen så vill jag Gratulera min älskade mamma som fyller år idag, hipp hipp hurra för henne :) hihi. Vi firar henne med stort kalas imorgon :D

Ja, tillbaka till gårdagen då. Jenny kom ju som sagt hit efter sin praktik. Jag skulle ju ha varit med min Pojkvän igår egentligen, men ja, det blev en massa tjafs osv, inget jag vill skriva om här, så jag och jenny bestämde oss för att dra till Hogge på fest i alla fall. Det var skit kul, kom massa folk tillslut. Både Madde, Linn, Tero och Juha, hihi.
Vi satt där och drack och umgicks tills det var dags att dra till krogen, jenny och jag tappade bort madde och linn typ, så vi fick tag i "våran" taxi-gubbe, som körde ner oss gratis, haha. Snällis :)
Sen på krogen så va de vår alldeles egna Michel som jobbade, mjau. haha. Han var så jävla rolig igår, jag skrattade tills jag höll på att kissa på mig :/ haha. Gud. Undrar om han va full eller nått? haha. Nä, de va han nog inte, men han var så jävla skön igår, har aldrig haft så kul där innan!!

Sen gick klockan och krogen stängde. Så vi stack mot busstorget, Linn var med oss då med, till busstorget alltså. Vi satt och väntade på bussen när Jenny bestämde sig för att springa därifrån, haha. Fattade ingentind just då, men nu vet jag :) hihi. Ja, kvällen var la helt okej.

Ska hjälpa mami nu, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0