Halloween fix!

Tjenispenis ;) haha.
Jag sitter här och plattar håret, ska försöka lika en häxa,
men i mitt blonda hår är det svårt dock :/
Väntar på att mamma ska komma och platta igenom håret
så det blir exkta rakt idag!
Pratar med Jenny på msn,
hon ska komma hit snart så vi kan sminka oss och sådär.
Hur fan ser häxor ut i ansiktet då? :S typ mörka kring ögonen i alla fall?
Ah, får la bli som det blir, mina kläder är i alla fall perfekta för en häxa.
Sen har jag ju även min hatt, kvast, näsa och tänderna ;) RAAAWR!

Hoppas på en bra kväll, tror jag det kommer bli. Har löst sig med Jennys grejer och så nu :)
Alkoholen har vi ju gott om så det klarar vi nog oss med, haha. Sen blir det krogen med!
Synd bara att Michan på vichen inte jobbar =( *tår i ögat*
Kanske någon annan rolig som jobbar, höhö.

Aja, måste forstätta med håret och så nu. Måste ju bli klar någongång.
Jag KANSKE skriver mer sen, annars får ni alla mumsig info imorgon ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0