Halloween grejer inhandlat!!

Woho, nu är jag hemma igen! Åkte ju som sagt till stan först och fixade lite ärenden, sen hoppa jag på bussen till Knalleland för att kika runt lite där på saker som jag behöver både till halloween och annat.
Jag fick faktiskt tag i precis allt jag var ute efter, mjau :) haha. Hittade en skit fräck peruk som jag verkligen ville haft, skiiiit långt, svart, stripigt hår, men tyckte den va för dyr eftersom jag bara kommer använda den en gång.



Häxkvast, häxhatt, häxnäsa och fula tänder! haha. Perfekt till halloween, right?
Sen köpte jag även lipsyl, Evitals hårinpackning som är bäst och sen något nytt hårspray från Loréal.
Jag är väldigt nöjd med det jag har köpt idag, haha. Jenny, Linn och jag kommer äga på Halloween!!

Nu ska jag fixa och trixa lite här i rummet, kanske ta mig ett bad om jag orkar.
Köpte nämligen en badkudde till mamma idag, då kan ju jag inviga den. haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0