Halloween snack

I am back! - woho! - Nä, men nu har jag käkat lite, duschat och även snackat med Jenny i telefonen. Vi försöker bestämma oss för vad som händer på Halloween, först och främst, vilken fest ska man på? Vi har lite olika att välja mellan liksom :/ - Sen, vad ska man klä ut sig till? Vi ville vart vampyrer först, men sen ändrade jag mig och ville vara häxa istället. Då kom vi på den geniala idén att jag är häxa och Jenny får vara min lilla häxkatt!! :)
Erkänn, världens bästa idé?! :D haha. Tänkter inte berätta HUR vi klär oss och sminkar oss, för då ska la alla härmas, men vi kommer se grymma ut i alla fall. Så imorgon bär det av till stan för min del, dags att kolla in lite tillbehör och så som jag kommer behöva :) haha.

Nu ska jag få på myskläderna och sen får jag se vad som händer! PUSS!

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

MJAUU

2009-10-27 @ 20:15:50
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0