"Inlåst"

Jäklar alltså så duktig jag blivit på att uppdatera.
Riktigt stolt över mig själv!

Satt ju hos Alisa innan.
Sen kom Sandra och hämtade oss och vi åkte med henne med.
Lastade av hennes däck och sådära, och jag fick mina öl.
Alisa och jag skulle ta bussen till stan, men dröjde skit länge innan den skulle komma,
så vi började gå istället, och såklart börjar det då HAGLA, regna, blixtra och åska.
Helt jävla sjuk.
Jag har nog aldrig varit så blöt i hela mitt liv :/
Var typ stora sjöar i mina skor och i hela min väska! Illa.

Så nu har jag hur mycket kläder på mig som helst.
Men sitter fortfarande och fryser satan här.
Sitter och små kikar lite på "Mammas Pojkar" haha.
Helgalet program ju.
Väntar på att "Inlåst" ska börja klockan 21.
Grymt bra serie alltså, den är verkligen värd att se :)

Detta är nog sista inlägget för idag.
Ska försöka lägga mig tidigare ikväll så jag kommer upp i tid imorgon.
Ska ju städa hela huset, duscha, färga håret osv osv..

Fick ett sms innan, som gjorde mig väldigt glad!
- Jag saknar dig! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0