Jag är kass

Hej!
Fan vad jag suger på att uppdatera alltså.
Det är faktiskt så att jag tappat lusten för att skriva just nu,
så ja, då känns det ju bara onödigt att göra det?
För då sitter jag ändå bara och skriver en massa trams och ovettiga saker ju.
Haha.

Kan i alla fall tala om att denna helgen var den bästa på sjukt länge.
Vad jag har gjort i helgen kan vi ta en annan gång, jag orkar verkligen inte nu.
Är svin trött, har ont i huvudet och ja, inte nådigt någonstans.
Lovar att börja bli mycket bättre på att blogga, ska bara få tillbaka lusten först.

Var hos tandläkarn imorse och hämtade min nya bettskena, as najs.
Inatt har jag gnisslat tänder som en jävla get, antagligen därifrån huvudvärken kommer.
Har förjävla ont i käkarna med, inte bra inte.
Sen mötte jag upp syrran på stan så vi gick runt och kikade i affärer.
Dock va mitt konto typ tomt efter helgen, så ja kunde inte köpa det jag skulle.
Undrar vafan jag gjort i helgen egentligen eftersom alla pengar e slut? :/
NÅGON SOM VET KANSKE?!
Haha, skit samma.
Sen bjöd syster mig på mat, mmmh, det var så gott. Tack baby <3

Nu sitter jag här, ska byta om till myskläder och lägga mig i sängen.
Ska väl typ sova eller nått, känns inte som det finns nått annat att göra ändå.

Men jag skriver sen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0