Min första Hiss/Diss lista!!


Raggsockar

Finns det något skönare än ett par riktigt varma och
gosiga raggsockar på vintern?
Här hemma är våra golv svinkalla,
så hade jag inte haft mina raggsockar så hade jag
antagligen inte haft några fötter kvar!

Tandborstning
Jag borstar nog tänderna ca 10 gånger/dag.
I just love it.
Man känner sig så extremt fräsch efteråt.
Och det smakar gott i munnen,dessutom luktar man fräscht och gott.
Ta hand om tänderna är viktigt,därför borstar man dom.
Vem vill gå runt med gula, ofräscha tänder?
Inte jag i alla fall!


 

Oansvariga hundägare!
Ja, finns det något värre egentligen?
Sådana idioter som inte plockar upp hundskiten efter sig.
När man möts av en stor bajshög utanför porten,
vid busskuren, på gräsmattan osv.
Eller dom idioterna som rastar hunden precis utanför dörren,
vid typ närmsta stolpe/träd. Fy fan för dom. Pinsamt.


Misslyckade blonderingar
Haha, stor Diss åt misslyckade blonderingar.
Det som jag själv råkade ut för i fredags, därför dissar jag det.
Gå runt illgul/orange i håret.
Det ser ju förskräckligt ut, skit ful, äckligt nästan.
Förstår mig inte på dom som kan med och gå runt så.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0