Mår inte bra.

Sådär.
Nu har jag tid att skriva lite mer i bloggen.
Har varit duktig och lagat mat, duschat av mig och så.
Nu sitter jag här, lyssnar på underbar musik och tjötar på msn.
Finns ju inget att göra om kvällarna? :/

Usch, jag mår verkligen inte bra på kvällarna.
Dagarna går bra, promenaderna med Jenny är toppen.
Men sen? När jag kommer hem igen, då börjar jag må kasst.
Jag får liksom ångestattacker typ, panik med.
Fattar inte vad problemet är.
Mår skit verkligen, allt bara snurrar i huvudet på mig.
Alla hemska tankar jag har varje kväll/natt, usch.
Vet inte hur jag ska bli av med all panik och ångest?
Klarar inte av att må såhär mer heller, vill bli av med det, NU!

Tror jag ska lägga mig nu.
Försöka somna tidigt idag,
somna innan alla hemska tankar hinner ikapp mig.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

:(

2009-10-20 @ 21:42:52
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jobbigt ibland :(

2009-10-20 @ 22:22:47
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0