Match ikväll!!!!

Godmorgon sweethearts!

Nu är jag faktiskt uppe ur sängen.
Tog mig lite sovmorgon idag, vilket behövdes.
Inatt kunde jag inte sova (ovanligt?), somnade inte innan 04.00 imorse.
Låg bara och tänkte, tänkte och tänkte, skit irriterande.
Jag var arg, ledsen, frustrerad, förvirrad, besviken och ja, allt man kan vara.
Men men, skit samma. Nu är jag uppe och mår bra igen :)

Ska koka mig lite kaffe snart, kanske dela med mig åt mamma.
Sen blir det duschen, raka ben, platta håret, och allt sånt.
Måste ju vara extra fin till matchen ikväll :D
Har snackat med både David och Johan på msn,
och dom verkade taggade som fan, vilket är tur!
Jenny och jag är peppade till 1000!

Ibland önskar jag att jag aldrig träffat dig.

Skriver liter mer sen när jag är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0