Några korta rader om helgen

Fredag

Jenny och jag åkte hem till till Daniel (Hogge) på fest.
Till en början var det ganska dött, men det kom mer och mer folk.
Tillslut var vi nog runt 20-25 personer där? :)
Jag hade ju varit på bolaget innan festen, så Jenny blev FULL!
Haha, eller aa, jag blev väl med full, men inte så full. hihi.
JAG RAMLADE NER FÖR EN TRAPPA!!!!
Senare kom Juha och Tero till festen med, men vi skulle typ dra då.
Så Juha ringde sin chaufför så åkte vi ner mot stan för att dra på krogen.
Sen hände bla bla bla..
Väl inne på krogen fortsatte vi festa, Jenny blev mer å mer full. haha.
Älskade lilla Michel var tillbaka på Tonic igen, jävla tur alltså :D
Jag träffade på massa vänner och bekanta, sen även Juha och Tero igen!
Sen blev klockan typ 02.30 och vi tog en taxi hem (Jocke betalade) ;).

Lördag
Vaknade redan klockan 09.00
Var la ganska pigg och alert, haha.
Satte mig vid datorn, kollade tv och sådär.
Tjötade med Jenny typ hela dagen om vad man kan göra och så.
Dagen gick segt, men det var bara skönt så man hann att återhämta sig.
Tillslut när klockan var typ 18 eller nått så fick vi höra att Johan skulle ha fest.
Så vi blev bjudna och bestämde oss för att åka dit en stund :)
Fixade mig fort som fan och sprang till bussen.
Väl hemma hos Johan var det folk.
Pogge, David, Linus, Affe, Matilda, ja.. massa folk där :)
Det var trevligt, men hade så jävla ont i skallen så ja.
Sen åkte Jenny och jag ner till stan för att käka lite.
Blev även en snabbis in på Tonic och kolla läget bara,
tillsammans med Pogge och "finnen" tror han hette Johan :P
Sen stack vi till Campino och åt en Big Rulle ;) - muums!

Ja, så har min helg sett ut.
Det hände mycket mer saker och var mycket roligare,
än vad det låter och det jag har skrivit här.
Men det är för att jag inte orkar skriva i minsta detalj.
Blir så mycket text med, jobbigt att läsa allt.

Skriver sen igen :)
Puss

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Jag tycker inte folk behöver veta mer :O Eftersom jag själv inte minns något typ från i fredags. haha

2009-10-18 @ 16:36:05
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Haha, nej. Du ser väl hur lite jag skrev om helgen :D haha. Tycker inte heller folk ska få reda på mer ;) Var man inte med så får man skylla sig själv ;p hahaha

2009-10-18 @ 17:32:03
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0